Pokémon X an Y The Circle ( het verhaal )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Pokémon X an Y The Circle ( het verhaal )

Bericht  Ignite op zo sep 15, 2013 11:42 am

Kalos kent vele organisaties waarvan Team Flare veruit de bekenste is. Maar de oudste is    Vrijwel de The Circle. maar deze is bijna uitgeroeid door Team Flare. The Circle probeert alle pokomkn te vangen om zo de Orb of Life the creëeren die er oor zocht dat Xerneas dingen tot leven kan weken. Ze willen de kracht gebruiken om hun stichter en voorbeeld tot leven weken die voor eeuwig versteend is. Hij stond bekend als Le chavellier de dragon. Meester van de draak pokemon en bedwinger van een mysterieuze pokemon. The Cirlce doet er alles aan om Callivan te laten terugkeren. Daar om is het voorheenste doel dat ze alle pokemon vangen om de Orb te maken.
Na de verstening van callevin is de leiderschap overgebracht aan Redigard Darton. Het ontstaan van The Circle begon zo rond het jaar 1000, maar zins de moderne tijd heeft het toen nieuwe Team Flare bijna de hele Circle uitgeroeid. De Dartons hebben het toch overleefd door de jaren heen. Maar rond het jaar 2000 kreeg Leonel Darton ( de toen nog een levende Darton ) een kind genaamd Edgar ( is niet meteen zijn vaste naam. Ik wil jullie daarom ook vragen hoe jullie, jullie leider willen noem ) Darton. Het kind groeide op en begon nu ook aan zijn pokemon avontuur. Net wettende over the Circle
Begint Edgar samen met zijn vrienden Ashwin en Niels ( ik weet niet hoe jullie gaan heten )( hun ouders zitten ook bij de Circle en hebben ook net gehoord over The Circle ) zijn pokemon avontuur. Samen proberen ze The Circle weer op te bouwen en Callevin te laten ontwaken.

Nou dit is de introductie van de The Circle het ruil en vecht verbond tussen Niels Ashwin en ik ( tot nu toe, Joel komt er ook mischien bij ). Ik hoop dat jullie ook de vraag kunnen beantwoorde in de tekst
Ignite
Admin

Aantal berichten : 1480
Registratiedatum : 16-01-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://ieforlife.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: