inazuma eleven international knockdown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

inazuma eleven international knockdown

Bericht  Ignite op do jan 17, 2013 10:25 pm

1. Weer terug

Inazuma japan heeft de FFI gewonnen. Mark, Axel, Jude en het hele team zijn terug in Japan. Na een groot feest bij Raimon hebben ze nog een lekker potje gespeeld met al hun vrienden. Ze waren nu de beste van de wereld het was niet te geloven. Mark moest zijn opa achter laten. Maar dat begreep hij wel. Hij zal vast wel een goede reden hebben. Het is 4 maanden na het kampioenschap en Mark wordt wakker. Slaperig loopt hij naar beneden. Mark moeder vraagt of hij honger heeft. Volmondig antwoordde Mark met een ja. Mark ging aan tafel zitten en zag een oud boek liggen.
Mam wat is dit voor boek.’Oh dat is een boek dat opa heeft gestuurd.’’ zei de moeder van mark terwijl zijn een heerlijk omelet met ketjap maakte en wat toast maakt. Mark dacht een boek van Opa waarom zal hij mij dit sturen. Het zag er oud uit en heel erg stoffige aan de buitenkant en het puilde ook in de binnenkant van het stof. Terwijl de moeder van Mark nog een banaan bij Mark’s ontbijt legde riep ze.’He mark bij dat boek zat ook nog een brief. Hij ligt in de woonkamer’. Mark holde naar de woonkamer liet de stoel vallen waar hij zonet op zat en zijn moeder mopperde dat hij een beetje moest oppassen. Mark zag een brief met 3 postzegels erop op de houten salontafel liggen. Zijn afzender stond erop. Mark dacht wat heeft opa me nog niet vertelt. Mark loopt terug naar de tafel. Mark zag een bord vol liggen met eten. Mark zegt.’Woow, dat is wel heel veel eten’. niet zeuren jij wil toch altijd zoveel eten Mark. Nou dan maak ik een goed voetbalontbijt voor je’. Mark lachte en begon aan zijn ontbijt en stopte zijn helle mond vol. Terwijl hij kauwde maakte hij de brief open hij las

Beste Mark

Je bent kampioen dat heb je ook verdiend je bent een geweldige voetballer. Maar je hebt niet alles van de wereld gezien er zijn nog vele goede teams en zelf teams die nog beter zijn dan Little Giant. Mark de ultieme uidaging moet nog komen.
IK heb contact gehad met Raimon en je hebt toestemming om het Inazuma vliegtuig te gebruiken en de Inazuma bus ook. In het boek heb ik een zekere persoon omcirkeld. Ik wil over deze persoon met je spreken in Rome. Ik kan je niet de locatie geven maar je kan je vriend Paoli vragen om de locatie. Je zal hem vinden bij Gothiono jr high. Deze informatie moet strikt geheim blijven.

Veel succes

David Evans je Opa

Mark legde de brief neer. En zij’.’ Mam, Opa wil dat ik het de wereld over ga reizen’. Marks moeder.’Waarom?’Hij wil dat ik de ultieme uitdaging ga zoeken’. Marks moeder keek verbaasd maar besefte snel dat zij er niks aan kon doen. Marks moeder vroeg waar hij dan nu heen ging. Mark antwoordde. Hij zei ik ga na Rome maar eerst haal ik het team er bij. Mark opende het boek. Het boek zat vol met speciale bewegingen die hij nog niet kende. Hij kon niet wachten tot hij de andere teamleden de speciale bewegingen kon laten zien. Mark bladerde en zag wat oude foto’s van David Evans. Na wat bladeren kwam hij bij een stuk waar op stond strikt geheim. Mark sloeg de bladzijde om en zag een cirkel om een hoofd staan het was een foto van een voetbal team. Er stond shinecloud jr. high. De jongen had lang haar en keek vol vertrouwen op de foto. Hij had de bal vast was aanvoerder te zien aan zijn aanvoerdersbandje. Zijn tenue was wit met wat zwarte , blauwe en gele strepen.
Zijn moeder keek om en zag de foto met het omcirkelde hoofd. Ze schrok. Mark merkte dit op en vroeg wat er was.’oh niks, hellemaal niks’. zei ze een beetje paniekerg. Mark dacht na wie is deze persoon. Waarom laat opa me dit zien. Wat is er met het voor hem nog onbekende shinecloud voetbalteam. Na zijn ontbijt pakte Mark zijn spullen voor school en zijn voetbal kleren. Ook nam hij het boek mee. Op school ging hij meteen naar Silvia. Hij vertelde dat hij het hele team bij elkaar wilde van Hurley tot Shawn en van Xaviera tot Thor. Silvia zegt dat kan ik niet zo a 1,2 doen ik wel even de tijd nodig. Geen probleem. Ik moet nu naar de les zij Mark. Mark holde naar de klas. Hij had wiskunde. Hij zag Axel maar vertelde het nog niet. Hij wilde dat het hele team het in een keer vertellen. Terwijl Mark een kwadratische vergelijking probeerde op te lossen dacht hij na over de foto. Er kwamen allemaal vragen in zijn hoofd op. Maar vooral wat wil opa me vertellen met deze foto hij kon niet wachten om naar Rome te gaan niet alleen om zijn vriend Paoli te zien maar ook op de info van de foto gegeven door zijn bloedeigen opa. Hij zag Axel de moeilijke opgave’s met gemak maken. Hij was al snel klaar en begon wat naar buiten te kijken. Mark dacht.’Silvia heeft dus toch gelijk. Axel is overal wel goed’. Mark nog steeds bezig met de vergelijkingen. Zat nog steeds te denken over de brief. Het bleef maar in zijn hoofd zoemen. De leraar.’He mark wat zit je aan het dagdromen, aan het werk jongen’. Snel richtte Mark zich weer op zijn opgave’s. Naar 1 kwartier hoorde hij de bel. Na deze bel duurde de lessen niet lang. Tijdens lessen dacht hij nog steeds over de brief en het boek. Het was voetbaltraining en Mark zat zich aan te kleden. Hij deed zijn oude vertrouwde keeperhandschoenen aan. Hij had belooft aan zijn opa om steeds beter te worden. Hij had nu zijn fantastische move God vangst. Het hele team is Axel, Jude, ook zijn Bobby en Eric terug. Het oude vertrouwde team van vroeger. Terwijl het hele team elkaar begroeten begonnen ze aan de warming up. Lekker wat rondje om het veld rennen. Na een flinke warm up begonnen ze eindelijk met trainen. In deze afgelopen maanden is Austin ook naar raimon gekomen en zit nu ook in het voetbal team. Hurley, Shawn en Scotty zijn nu op hun eigen school. Allemaal hebben ze een flinke reputatie en zijn een van de beste teams van het land. Xavier heeft een eigen team opgestart. Maar zegt dat hij raimon altijd te hulp komt. Ook darren is terug naar zijn thuisplaats. En Caleb is nergens te bekenen en David zat weer bij Royal een Ray dakloos Royal. Austin en Axel oefenen de tijger tornado. Het was al een sterk schot, maar Marks moto was nooit genoeg. Mark helemaal gefocust op de bal zag Austin en axel op de goal afkomen. Daar kwam Austin met zijn tijger knal in de lucht schot Axel hem naar de goal met zijn vuurbal storm. Mark ziet het schot op hem afkomen en ziet dat dit schot toch een groei heeft meegemaakt. Nader het schot op hem afkomt. Mark brult en laat zijn god vangst ontwaken met een groot gemak ving de bal . Axel kwam naar mark en zij.’Wat is god vangst toch een geweldige keerbeweging’. Mark knikte. Terwijl Jude samen met Bobby en Eric zat te trainen. Jude stelde voor om een nieuw schot te maken. Samen zei hij. Jude had als super tacticus al snel een schot bedacht. Eric had echt het idee om dit schot samen met Bobby en Jude. Te maken uit de ervaring uit de FFI. Het Amerikaanse team heeft Bobby veel bij geleerd. Ze gingen het shot uitoefenen. Eric begon door met een draaiende dreun en probeerde zoveel mogelijk draaikracht te zetten achter de bal. De bal begon te draaien er onstond een kleine tornado maar al snel stopte de tornado. Eric je moed harde draaien.’Hoezo’. Zei Eric. Jude legde uit dat als hij meer draaide de bal meer draaisnelheid zal krijgen. Jude legden er ook bij uit dat als je genoeg draait je zal opstijgen. Dan schiet ik in de tornado op de bal samen met Bobby. De training was al bijna afgelopen en iedereen ging weg. Mark liep naar Silvia en vroeg wie ze al heeft kunnen bereiken. Silvia vertelde dat ze Hurley al heeft gesproken en dat hij er over 3 dagen is en dat Scotty ook zal komen. Shawn heeft ze nog niet kunnen bereiken ze zegt dat ze hem wel vanavond aan de lijn krijgt. Caleb heb ik nog niet gevonden en David is al op de hoogte gebracht. Xavier spreek ik morgen. Silvia gaf aan dat dit alles was en liep weg, Mark vroeg hoe zit het met Victoria en Sue die wil je toch ook bij hebben. Silvia lachte en zij maak je maar niet druk het komt goed. Mark zag Celia in de verte staan en Silvia liep samen met haar weg. Nelly was er ook niet bij merkwaardig vond hij dat. Mark’s dag verliep gewoon en de volgende ochtend ook. Hij volgde zijn lessen en kwam weer bij de training. Jude, Bobby en Eric trainde hun nieuwe schot. Eric draaide de bal en er kwam een tornado het was een veel betere tornado in vergelijking tot die van gisteren Jude en Bobby sprongen op de tornado af maar net voordat ze de tornado wilde binnen dringen stopte de tornado. Eric kwam naar jude en zij dit is echt het hardste wat ik kan. Jude dacht na.’ Wat kunnen we eraan doen om je sneller te laten draaien. Sneller, sneller, sneller op eens kwamen de gedachtes van de trainingen van de met Shawn. Hij zei je kan niet sneller al je deze snelheid niet kan verdragen.
Jude zei dat Eric hem moest volgen.’He wacht op mij’. Zei Bobby. Jude pakte een touw liggend bij het clubhuis. Jude liep samen met Eric en Bobby naar een speeltuin.
Jude zei zie dat draaiplateau Bobby bind hem daar aan vast. Bobby vroeg waarom en Jude zei dat zie je later wel. Bobby bond Eric vast aan het midden van het plateau. Daar zat een stang. Toen Eric vast zat zei.’Help even me Bobby’.Jude pakte een van de stangen aan de zeikant. Hij vroeg of Bobby ook een stang wilde grijpen. Ben je er klaar voor.’Waarvoor’. zei Eric vragend maar intussen had Jude al gezegd rennen Jude en Bobby rende zo hard al ze kunnen. Een enorme draaikracht ontstond.’Waarom doen we dit’. Jude legde uit dat hij de enorme draaikracht moest ervaren om de immense draaikracht te maken.‘OOOke’. riep Eric nog steeds draaiend.
Minuten, uren, gingen voor bij. Jude en Bobby namen even pauze.’Toch gek dat hij niet misselijk of draaierig wordt’. Terwijl ze beide naar Eric kijken zie ze een draaierig gezicht. Ze lachte. Ze trainde nog uren door. En er kwam een eind aan deze dag. Mark had ook getraind en had Jude, Bobby en Eric al een hele tijd niet gezien.
Mark ging naar huis en keek nog een keer in het oude boek dat opa had gestuurd. Wie was die jonge op die foto. Wat is er met Shinecloud’. Die vragen zoemde voor de zoveelste keer door het hoofd van Mark. Mark ging slapen. Hij kwam moeilijk in slaap door de vragen die nog steeds in zijn hoofd zoemde. Mark ging bij het raam zitten met zijn voetbal. Hij keek naar de maan en de sterren. Hij dacht na over de vragen. Hij kon geen antwoorden vinden volgens zijn opa was dit strikt geheim. Wat was hier strikt geheim aan. Waarom was dit zo belangrijk. Mark ging weer op bed liggen probeerde zijn hoofd te leggen en viel uiteindelijk in slaap. Zijn moeder maakte hem wakker zegend dat het al laat is. Mark merkte ook dat het al laat was en dat school al bijna begon. Mark pakte snel zijn spullen. Haaste zich naar school en kwam net op tijd in de les. Ze hadden biologie zet moesten een kikker ontleden. Axel maakt een eerste incisie in de kikker en ging heel secuur te werk, maar ja dat is ook niet gek als je vader dokter is. Mark poorde wat in zijn kikker en keek naar de opdracht op het bord. Zelf deed hij wat van de eerste stappen. Hij keek er van op wat er allemaal in de kikker zat. Na biologie volgde Mark nog een aantal lessen en het was weer tijd voor training. Toen het hele team lekker opgewarmd was. Ging Mark in de goal staan. Austin en Axel stonden weer voor de goal en Mark ook. Hij zag Jude, Bobby er Eric weer weg lopen. Waar gingen ze toch heen dacht Mark. Silvia kwam aanrennen richting. Austin en Axel stonden klaar voor nog een Tijger storm. Mark zei dat ze even moesten wachten. Ik heb Shawn aan de lijn gehad hij komt Xavier heeft mij ook gesprokken hij komt eraan. Caleb heb ik ook gevonden je weet hij is niet te vinden. Mark stak zijn duim omhoog. Dan kunnen we morgen beginnen.’Met wat’. vroeg Silvia.’Dat zie je nog wel’. Ondertussen was Eric met Jude en Bobby weer de straftraining aan het doen ze gingen veel harder dan de dag er voor Eric raakte er steeds meer aan gewend. De snelheid werd steeds meer opgevoerd. De zon ging al bijna onder en het leek wel of ze op lichtsnelheid draaide. Ze gingen zo snel ze hoorde schroeven en schanieren los gaan. Bobby en Jude valde naar achter de snelheid was zo groot het draaiplateau los kwam. de draaikracht liet het draaiplataue een beetje opstijgen nog met Eric er op. Het draaiplateau viel naar beneden Bobby vroeg of het wel ging.’Ik kan wel tegen een stootje, laten we het in het echt proberen’. Jude knikte.
Jude. Samen gingen ze naar het voetbalveld terug. Mark die nog steeds Tijger Storms zat tegen te houden zag de jongens aankomen.’Mark mogen wij eens schieten’. Eric pakte bal tussen zijn benen opeens kwam er een enorme draaikracht to zijn recht de tornado ontstond.’Wat is dit ‘. Jude en Bobby sprongen omhoog in de tornado Eric steeg op. Hier komt ie.

Noordelijke Tornado

Een snel schot met immense kracht. Mark brulde daar was ie God vangst. Mark zetten al zijn kracht achter de bal. Maar merkwaardig genoeg breekt God vangst.
Mark dacht wat is dit voor immense kracht. Hier waar jullie mee bezig dus. Jude knikte. Het hele team was onder de indruk. Iedereen ging weg behalve Mark. Directeur Raimon liep na Mark.’Je hebt ze nog niets vertelt’. Mark schrok en keek om hij zag directeur Raimon.’Nee. Maar morgen vertelt ik het ze. Tijdens de reünie’. Directeur Raimon liep weg. Mark kleedde zich om en ging naar huis. Aan het avond eten besprak Mark de dag met zijn vader en zijn moeder. Hij vertelde ook morgen over de reünie. Na een heerlijke avondmaaltijd. Mark ging naar bed verheugd op de reünie. Mark had de vragen van gisteravond niet meer in zijn hoofd. Hij dacht aan het fantastische nieuwe schot. De Noordelijke Tornado wat een schot zeg. Zelfs met al mijn kracht kon ik hem niet tegenhouden ik moet iets nieuws verzinnen. Ik moet verbeteren dacht hij. Opeens ging zijn gedachte naar het boek. Daar stonden speciale bewegingen in van schotten tot verdediging bewegingen. Mark bladerde wat rond in het boek en kwam een keeper beweging tegen. De muur van God. Hij zag stukjes van een idee van de perfecte standvastheid. Ook stond met een pak dan een tjak een ploef en een stam. De muur van God wat voor keeperbeweging zal dat zijn. Wat is de perfecte standvastheid. Steeds meer vragen kwamen in zijn kop. Hij ontplofte bijna. Vol zin viel Mark in slaap. Mark werd wakker. Een heerlijk ontbijt was klaargezet.
Mark pakte zijn spullen. Ook het oude boek van Opa. Met een volle tas loopte Mark naar school. Het hele team was er niet wetend wat er ging gebeuren. Silvia zag me en riep.’He mark ben je er klaar voor’. Mark knikte.

1. De reünie

Mark liet het hele team wachten. In de verte zag Mark David aankomen. Jude zag David ook.’Wat doe jij hier,David’. Mark heeft me gevraagd om naar Raimon te komen. Jude keek met gezicht in de war was naar David. Jude vroeg of hij zijn nieuwe schot wilde zien. David zei waarom niet. Jude riep Eric en Bobby er bij om de nieuwe schot te laten zien. Eric draaide de bal en samen schotten ze op de bal in de tornado. David was erg onder de indruk van het nieuwe schot, maar gaf aan dat er niks boven hun keizer pinguin 3 ging. Jude vond het ook een fantastisch schot. Hurley die zo te zien Thor had meegenomen kwamen net Raimon binnen.’Mooi schot Jude’. Zei Thor. Jude knikte en vroeg waarom ze hier heen zijn gekomen helemaal vanaf Okinawa. Hurley en Thor gaven de zelfde reden aan als David’. Wat wilde Mark nou dacht Jude.Terwijl iedereen zat te praten over wat er nu precies aan het was kon Mark niet wachten om de ideeen vertellen. Mark zag Darren aankomen in de verte. Blijkbaar was Silvia vergeten te zeggen dat hij ook komt. Darren roepte.’ He mark. Hoe gaat hé’. Mark groette darren ook en vertelde dat het goed met hem ging. Darren stelde ook de vraag waarom hij hier moest kommen. Mark zei het zelfde wat hij tegen Silvia zei. In de verte kwam er een limo. Iedereen zij.‘Wat is dat’. De limo stopte voor de ingang van Raimon en de deur ging open en iemand stapte uit. Het was Sue ze zei.’Ik als glamour girl moet in stijl een binnenkomen he’. Iedereen keek een beetje verbaasd en raar.’Nou het is wel de limo van mijn vader’. Het was de stem van Victoria of hoe wij hem wel willen noemen Tori. Iedereen begroete Tori. Darren kwam naar Tori toe en vroeg of zij wisten wat er aan de hand. Zij wisten het ook niet en vroegen samen aan Hurley of hij het wist waarop hij antwoorde.’Maak je niet druk man, lekker samen met vrienden dat is toch nu ook relax’. Darren, Tori en Sue keken met gezicht tja het is Hurley naar Hurley. Er kwam een motor aan er zat iemand op met iemand achterop. De jongen achterop stapte af het was Archer. Net zoals Darren was Silvia ook vergeten te vertellen dat Archer kwam. Tja het is veel werk voor Silvia dan kan ze nog wel iets vergeten. Bobby begroete Archer. Archer groeten met een enkele hand terug. Hij mengde zichzelf in de groep en sprak niemand meer. Links van de ingang kwam een Jeep aan de deur ging open het was Shawn. Mark vond het altijd fijn om Shawn te zien. Vele meisjes die rond om Raimon liepen rende naar Shawn. Ze vroegen of ze hun vriendje wilde zien. Shawn keek een beetje bescheide en liep richting Mark. Axel kwam naar Shawn en zei.’Nog steeds last van die meiden’. Shawn en Axel lachte. Wie miste er nog dacht Mark. Even kijken dacht hij. Na wat gekijk zag hij dat Xavier en Caleb er nog niet zijn. Na een halfuur wachten was het nog niks wetende publiek steeds lawaaieriger. We konden ook niet verwachten dat Xavier met een ufo met lichtsnelheid hier heen kon komen’. Hoewel dacht mark
Een beeld van Xavier in een ufo in de ruimte kwam te voorschijn in Marks gedachte.
Snel stelde hij zijn gedachte op het goede pad. Hij zag in de verte een bus aankomen de bus stopte bij een bus station hij zag er iemand uitstappen het was Xavier. He Xaviera’. Riep mark richting het bus station. Xavier groete met een hand terug en liep richting Raimon. Xavier die nu op Raimon mengde zich ook in de groep. Mark wist dat alleen caleb en scotty nog moesten komen. Je zal toch niet verwachten dat ze zomaar achter je staan. Er werd op Marks schouder getikt. Mark draaide zich om
Mark schrok zich dood. Het waren Scotty en Caleb. Scotty lachte gniffelig. Iedereen was. Mark keek erna en draaide daarna zijn hoofd om. Hij zag directeur Raimon aan komen lopen. Mark vroeg iedereen bij elkaar en Directeur Raimon kwam naast hem staan. Mark pakte zijn tas waar hij het boek in had zitten. Mark begon met praten’. Ik heb jullie bij elkaar geroepen om iets bekend te maken’. Mark vertelde over het boek. Natuurlijk niet over strikt geheime stuk van boek. Ook vertelde hij de belangrijkste reden. De reden was natuurlijk om de ultieme uitdaging te vinden. Jack zei.’Hebben we die dan nog niet gevonden, toen we tegen Little Giant speelde’. Mark gaf dat er volgens zijn opa nog veel betere teams waren. Mark zei dat ze eerst naar Rome gingen. Waarom vroeg iedereen? Mark die op dat moment even geen smoes kon verzinnen was in erge paniek. Gelukkig viel directeur raimon te hulp en zei.’Dit is een goed beginpunt voor jullie reis. Jullie kunnen zo Afrika, het midden oosten en andere omliggende gebieden bereiken. Mr Veteran zal jullie vergezelen en jullie chauffeur en piloot zijn.’Piloot’. zei iedereen vragend’.’Ja ik kan vol trots aankondigen dat Mr Veteran geslaagd is voor zijn vliegbrevet’. iedereen juichte. Verder wil ik jullie nog voorstellen aan jullie nieuwe coach.’Nieuwe coach zei iedereen’. Coach Seymour en Travis kunnen momenteel niet coachen. Ik weet ook niet waarom maar ja daar komt jullie nieuwe coach aan’. In de verte zag hij een man naar het veld lopen.
De man had rossig haar een bril op en een baard Op zijn hoofd zat een koptelefoon
Mag ik me even voorstellen mensen ik Paul Soundtown.’Soundtown’. riep iedereen. Ik ben jullie coach voor deze reis. En ik ben Cadence Soundtown zijn vader ja. Ik heb al een paar maanden contact met Raimon. Ik ben gaan coach nadat jullie Epsilon hadden verslagen. Sindsdien heb ik me gemend tussen de beste coaches ter wereld. Ik heb de Coloso del Grando gewonen in Rome. Wat is de Coloso del Grando vroeg Tod aan de nieuwe coach Paul Soundtown. Dat is een toernooi in het coleseum van Rome waarin de Sterkste europese teams tegen elkaar spelen. Ik heb met mijn team Bounce 03 gewonnen.’Over dat team heb ik iets gehoord. Ze hebben door Gigi’s colleseum guard geschotten. Hun aanvoerder heeft een fantastisch schot’. ‘Sound Cannon’. viel de coach hem in de reden.’Ja, die heb ik samen bedacht met Johnny Buckster aanvoerder van het team’. Directeur Raimon zei dat het wel genoeg vragen en dat je ze gewoon kon stellen op reis. Jullie moeten jullie vandaag klaarmaken en afscheid nemen want morgen gaan we. Nou iedereen pak je spullen. De gasten van ver verbleef op Raimon en hun spullen waren naar Raimon gestuurd. De overige Tokyo bewoners namen afscheid van de rest en gingen naar huis. Mark staat nog steeds naast directeur Raimon. Fijn dat je het nu hebt vertelt’. zei directeur Raimon. Mark knikte en gaf toe dat het fijn was. Mark nam afscheid van directeur Raimon en liep naar huis. Mark zag dat zijn moeder al de koffer had gevuld met spullen die hij moest meenemen. Mark vroeg of dat niet te vroeg is en dat niet beter morgen kan. De moeder van Mark zei dat ze morgen ontzettend lang moesten vliegen dus vroeg moesten opstaan om op raimon te zijn. Mark genoot van de laatste maaltijd van zijn moeder voor dat hij op reis gaat. Morgen zal hij waarschijnlijk aan de pizza of spaghetti zitten. Nu de Noordelijke Tornado in spel was gebracht moest hij de muur van god onder de knie krijgen. Wat was de perfecte standvastheid. Hij snapte het niet. Hij zal over 2 dagen met Opa spreken. Mark zit denken hoe deze reis zal gaan. Wat zal hij allemaal van de wereld zien. Gedachtes van grote steden kwamen op in zijn hoofd en met deze gedachte viel hij in slaap.

Ondertussen

Gaan ze vertrekken. Ja morgen. Goed. De onbekende persoon lachte vol slechtheid

Mark werd gewekt door zijn moeder. Mark kon niet vol enthousiasme uit zijn bed springen want hij was veel te moe. Het was nog maar 4 uur in de ochtend. Mark die stevig moest ontbijten van zijn moeder at moeizaam door de vermoeidheid die ze hadden. Mark je moet je haasten om half 5 moet je met je spullen op school zijn. Mark at met al kracht die hij had at hij zijn ontbijt en haasten zich naar school met zijn koffers. Mark kwam Raimon en zag Mr Veteran de koffers al in de bus te laden.
Mensen zoals Axel waren er al. Ook Jude was er al. Tot zijn verbazing zag Mark ook dat de hele Inazuma bus was veranderd hij was twee keer zo groot en lang. Mr Veteran zei.’Wat zit je te kijken jonge. Oh ja het hele team gaat mee dus we moeten wat uitbreiden met de bus. Mark knikte begrijpelijk. Ondertussen was iedereen aanwezig en bijna alle koffers waren uitgepakt. Ook Celia en Nelly gingen mee. Als iedereen in de bus ging Mark er ook in. Hij zag iedereen bijna slapen. Tja vroeg op dan moeten de meeste mensen nog wat bijslapen. Mark ook nog moe viel ook in slaap
De tijd voor slapen was kort want ze waren al op het vliegveld van Tokyo Mr veteran rijde de bus in het vliegtuig. Mr Veteran moest nog dingen checken en tanken. Mark vroeg of iedereen er klaar voor was iedereen schreeuwde.’JAAA’.Maar wat voor team zijn we dan dit is niet Inazuma Japan’. vroeg Jude.’Tja’. Zei Mark. Mark maakte een vuist.’Wij zijn. Ultimate Inazuma’. Iedereen schreeuwde.’Ultimate Inazuma’. Iedereen nam afscheid van zijn ouders. Alles was ingeladen en iedereen stapte het vliegtuig in. Terwijl iedereen in de comfortabele stoelen ging zitten kwam er een aankondiging vanuit de cockpit: deze vlucht zal ongeveer 14 uur duren u stewardessen zijn Celia, Nelly, Silvia. En jullie steward Willy Glass. Willy kwam in zijn mooie steward pakje de gang van het vliegtuig op. Iedereen lachte toen ze Willy zagen.’Niet lachen iedereen, ik zie er belachelijk uit in dit pakje’. Silvia, Nelly en Celia die achter Willy stonden zeiden dat ze het er wel schattig uit ziet. De meisjes die hun werk deden als stewardes en Willy deelde drinken uit. Ze kondigde aan dat ze later ook nog een lichte lunch gaven. Opnieuwe klonk er een aankondigen.’Wilt u de riemen omdoen we gaan over enkele minuten opstijgen. Ik ben u piloot Mr Veteran en ik wens u een fijne vlucht. Het vliegtuig begon in beweging te komen. De meiden gaven een waarschuwing dat ze gingen opstijgen. De meiden zelf en Willy natuurlijk maakte zichzelf vast voor de opstijging. Terwijl het vliegtuig op een rechte weg kwam begon het zijn snelheid op te voeren. Terwijl ze al op goede snelheid kwammen zij Jack.’Ik geloof dat ik misselijk wordt’. Het vliegtuig bereikte de snelheid om in de lucht te gaan vliegen. Langzaam verliet het vliegtuig de grond. Het vliegtuig begon met een flinke stijging. Iedereen zei oooooh behalve Bobby en Eric die vlogen wel meer. In Amerika was dat ook wel nodig tijdens de grote toernooien daar. Als ze eindelijk op goede hoogte waren mochten de riemen los. Mensen zoals Jack, Tod en Timmy gingen bij elkaar zitten. Er ontstonden gespreken. Mark pakte opa’s gestuurde boek erbij. Hij bladerde wat en Axel kwam naast Mark zitten. Mark die niks in de gaten had zat de bladzijde van de muur van god aan bekijken. Axel vroeg wat het was
Hij zei dat het een nieuwe keeperbeweging is die hij wil leren. Hoe heet hij dan? ’De muur van god’. zei Mark. Wat moet je doen. Mark zei dat er een tjak, ploef en een stam stond. Hij vertelde ook iets over de perfecte standvastheid. Maar wat is dat die perfecte standvastheid.’Tja, Mark ik heb geen idee maar laat me eens de andere dingen uit het boek zien’. Mark bladerde wat voor de geïnteresseerde Axel. Axel zag een vlam op een van de bladzijdes waar Mark langs bladerde. Axel vroeg hem om terug te gaan naar de bladzijde met de vlam.’Wat staat daar’. Vroeg Axel die natuurlijk niks van het handschrift kon lezen. Mark keek ernaar en zei.’Er staat hier iets over hoe je de moedigheid en felheid in het bloed van de speler kan beheersen en besturen’.’Hoe dan vroeg Mark’.Er stond maar praktisch een regel en paar tekening maar. Mark legde uit wat er stond.’Een speler moet zo vrij zijn als vuur’. Axel herhaalde de zin en dacht na over deze ene zin wat kan dat bij me ontwaken. Mark bladerde door en Axel keek mee Jude kwam er ook bij zitten en keek mee. Jude maar ook Axel had een oogje laten vallen op een bepaalde bladzijde.’Ga eens wat terug, Mark’. Vroeg Jude. Mark bladerde niks wetend terug en beide jongens zeiden stop. Mark las het stukje en vertelde wat het was.’Bird of wise’. Meesters van de lucht
Schot moet een zijn met de lucht. Zo helder als de hemel. Dit schot is heel anders dan alle andere schoten. Er is geen beschrijving.’Raar’. Zei Jude’.Meester van de lucht. Schot moet een zijn met de lucht. Zo helder als de hemel.’zei Jude. Eens kijken we moeten hebben met veel zoem snelheid en visie ook kalmte is belangrijk. Ik zal zo hi zo Nathan en ik aanraden maar wie is de derde persoon dan. De jongens denken na en na en minuten en uren gingen voorbij en het was tijd voor lunch. Silvia als ervaren kok had samen met de andere meiden heerlijke en lichte sushi gemaakt. Iedereen genot van sushi van Silvia. Mensen zoals Sam, Mark, Darren en vooral Jack vroegen om nog meer. Maar vertelde dat ze niet teveel moesten eten in verband met het vliegen. De veeletende mensen aten hun laatste sushi op. Door deze lange vliegreis die nu al 8 uur aan het vliegen was had Mark weer de vragen in zijn hoofd gekregen, Wie is die jongen op de foto, Wat is shinecloud, Wat wilde Opa mij vertellen en wat was de perfecte standvastheid. Een nieuwe aankonding kwam door luidspreker.’Ik heb een misverstand gemaakt in het verbruik van het vliegtuig. We moeten een pitstop maken het meest voor de hand liggende land is Saudi Arabie. Iedereen.’Saudi Arabie’. Schreeuwde iedereen. Iedereen dacht aan Saudi Arabie. Jack dacht aan de heerlijke dadels op de arabische markt. Timmy dacht aan kameeltje rijden. Sam dacht aan een fakir op een spijkerbed. Mark dacht balen moet ik nog langer wachten tot ik opa kon zien. Mr Veteran gaf via de luidspreker aan dat ze gaan landen. Iedereen maakte hun riem vast en Mr. Veteran begon aan de landing. Na een 1 kwartier dalen bereikte ze eindelijk de grond en Mr Veteran liet het vliegtuig tot stilstand komen en alle teamleden stapte uit. Wat was het hier warm zeg. Dat was ook niet gek omdat het vliegveld waar ze geland waren midden in de woestijn stond. Mr Veteran die met het personeel van het vliegveld sprak kwam terug naar de groep. We kunnen over 2 dagen vliegen jongens er is een hevige zandstorm opkomst en ze zetten het inazuma vliegtuig tijdelijk in de garages. Ook is het niet goed voor de inazuma bus. Het personeel heeft voor ons een hotel geregeld. Iedereen knikte en ze liepen uit het vliegveld. In de verte was er een stad waar ze via een oude bus heen werden gebracht. Mark vroeg in de bus Aan coach Soundtown wat ze nu gaan doen. Hij zij dit is een kans om je ultieme uitdaging te vinden Mark. Het nationale Saudi Arabische team de Baracuda heeft aan de FFI meegedaan maar is jammer genoeg afgevallen. Mark knikte. De bus stopte ze waren gearriveerd bij het hotel. Iedereen kreeg een kamer aangewezen. Toen iedereen de kamers binnen kwam zag iedereen dat de kamers volledig in Arabische stijl was. Tori en Sue die samen op een kamer slaapte met de andere meiden. Dronken een lekker kopje Arabische thee en vetrokken naar de lobby. De coach gaf aan dat het hele team lekker de stad kon verkennen. Sue wilde gelijk met Tori kleren en sieraden gaan koppen. Iedereen kreeg ook wat Saudi Arabisch geld en ze vetrokken de stad in. Mark die samen met Darren, Jude en Axel er op uitging. Gingen naar de binnenstad. In de binnenstad stond een grote moskee. Mark hoorde met zijn uilenoren iets over een team die de door de woestijnen konden voetballen. Ze zeggen dat ze rondhangen bij olie sjeik Al-Tsurg-ma-kar zijn paleis. Mark liep naar de jongens. En vroeg wie dit team was. Een van jongens zei.’Ga zelf maar kijken maar sjeik AL-Tsurg-ma-kar houdt niet van gasten als je het wil weten’. Mark zei.’Die wil ik ontmoeten misschien is dat wel de ultieme uitdaging. In ieder geval een goed team om tegen te trainen.’Maar Mark, we weten niet waar die olie sjeik woont’. zei Jude. ‘We kunnen de coach vragen om hulp’. zei Axel. Mark, Jude, Axel en de Darren die in de schaduw stond van de jongens knikte bevestigend en Liepen terug naar het hotel. Door de vele straten en stegen was niet echt een weg te vinden, maar mark wist gelukkig toch terug te komen. Coach Soundtown zat aan een heerlijk kopje Arabische koffie.’Coach’. Vroeg Mark. De coach dronk zijn kopje koffie op en zei.’De beste koffie in de wereld, Wat is er Mark’. zei Coach Soundtown.’ik heb over een team gehoord die de door de woestijnen konden voetballen. En denk ik niet makkelijk coach. Misschien is dit de ultieme uitdaging. En het is waarschijnlijk ook een goed team om tegen te trainen.’En waar kan ik dit team vinden’. zei Coach Soundtown.’We hebben van paar jongens gehoord dat dit team bij olie sjeik Al-Tsurg-ma-kar’s zijn paleis rondhangen. Maar we weten niet waar dat precies is. En we wilde u vragen of u dat kon uitzoeken’. Coach Soundtown gaf aan dat hij de meisjes aan het werk zetten om het uit te zoeken. Mark ging weer de stad in en bezoekte nog wat plaatsen. Jack, Tod , timmy en sam hadden heerlijke dadels gekocht en waren nu ook in de binnenstad. Mark die met zijn groep nu ook weer in de binnenstad. Op de klok in het midden van de stad stond dat het al bijna avond was en Mark ging met zijn groep terug naar het hotel. Ook de groep van Jack keerde terug. Wanneer Mark terug was en op het terras zat samen met Axel, Darren en Jude zagen ze Jack al aankomen die zich helemaal zat vol te stouwen met dadels. Steeds meer teamleden kwamen terug. Ook Tori en Sue waren terug sue was gekleed in een mooi arabisch prinsessen pak. En ze vroeg hoe het stond. Iedereen keek met zo gezicht het is weer zo een Sue ding. Na paar uur begon het team aan het eten. Het hotel serveerde couchcouch met shoarma en en paar vijgen. Niet lux maar ja ze moesten het er mee doen. Na het eten kwam Celia met haar laptop aan tafel en vroeg om de aandacht.’Mark heeft me gevraagd om een zeker paleis te vinden van een zeker persoon genaamd olie sjeik Al-Tsurg-ma-kar. Ik heb het gelokaliseerd en het ligt paar km verderop in de woestijn. Ik heb met de coach besproken dat we morgen richting het paleis gaan we gaan vroeg in verband met de warmte. Volgens Mark is daar een team die door de woestijn kan voetballen. Iedereen was onder de indruk maar had vol zin in de volgende dag. Terwijl iedereen zich naar hun kamers begeleiden. Mark zat samen met Darren op een kamer. Mark dacht wat zal dit voor team zijn. Hij was erg benieuwt. Door de stilte van de slapende Darren begonnen de oude vragen weet in het hoofd van Mark te zoomen en dat deed zijn slaap niet goed. Mark leegde zijn hoofd door te denken aan de ontmoeting van morgen zal er wel een ontmoeting zijn. Met deze moeilijke gedachte viel Mark in slaap in het heerlijke Arabische bed.
Ignite
Admin

Aantal berichten : 1480
Registratiedatum : 16-01-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://ieforlife.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: